Over ons
Onze geschiedenis
ASW is opgericht in 1998 uit onvrede over de lange levertijden en afstandelijke
klantenbenadering van de toenmalig gangbare wanden leveranciers.
Vanaf het eerste uur zijn bij ASW mensen aan het werk geweest die “van
wanden weten”, en dat is tot op de dag van vandaag nog steeds zo.
ASW heeft in de loop der jaren een stevige positie in de markt verworven door
zich zuiver aan de regel te houden; Wel materialen leveren maar geen
montagewerkzaamheden verrichten.
De doelgroep van ASW is immers de monterende partijen (dealers) te
beleveren, zo kunnen wij nooit concurrent van onze eigen klanten worden.
Neemt niet weg dat ASW ook de eindgebruiker netjes van advies dient en graag
in contact brengt met zorgvuldig geselecteerde dealers.
U heeft een te realiseren project, ASW heeft de inzage en kennis om hier een
geschikte partij bij te vinden.
Hoe helpen wij onze klanten?
Stel, ASW wordt door een eindgebruiker (klant) benaderd.
- ASW inventariseert de behoefte van de klant.
- Alle mogelijkheden worden besproken.
- Afhankelijk van de gewenste uitvoering zoekt ASW in haar klantenbestand
naar een monterende partij (dealer) die het beste bij het soort project, de
regio en klant past en brengt beiden met elkaar in contact. - De dealer bespreekt het project inhoudelijk met de klant en legt de
gespecificeerde aanvraag bij ASW neer. - ASW brengt aan de dealer een aanbieding uit, eventueel begeleid met
tekeningen. - Na akkoord op de aanbieding overlegt ASW met de dealer de gewenste
levertijd en gaat over tot verzamelen en produceren van de benodigde
materialen.
Op dit moment worden ook eventuele specials besteld. - Wanneer alle gewenste materialen gereed zijn voor verzending, wordt de
dealer geïnformeerd.
Vaak zijn leveringen eerder gereed dan de overlegde leverdatum, zodat alsnog
besloten kan worden een aanlevering naar voren te halen. - ASW regelt met een externe transporteur de aanlevering van de materialen
op de vastgestelde datum en tijdstip.